قوانین ترنج هاست

قوانین ترنج هاست به منظور رفع هرگونه شبهه و ابهام؛ و پیشگیری از بروز مشکل و اختلاف نظر بین مشتریان محترم و گروه میزبانی ترنج هاست، حین اجرا و پس از اجرای سفارشات و خدمات تدوین گردیده اند و ملاک عمل برای ارائه هرگونه خدمت و اجرای هرگونه سفارش می باشد.


بخش اول: تعاريف

۱-۱ خريدار: کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به خريد و پرداخت هزينه سرويس مي نمايد.

۲-۱ سرويس: هر يک از خدمات ثبتي، نرم افزاري، فني و ارتباطي قابل ارائه توسط ترنج هاست.

۳-۱ سامانه کاربران: وبگاهي به نشانی https://user.toranjhost.ir که خريدار در آنجا حساب داشته و از طريق اين حساب مي تواند فهرست سرويس هاي خود را مشاهده؛ آنها را تمديد نموده يا ارتقا دهد و مشخصات خريدار در آنجا ثبت شده و قابل ويرايش و بروز رساني است.

۴-۱ سامانه پشتيباني : صفحه ای به نشانی https://support.toranjhost.ir زیر مجموعه سامانه کاربران ترنج هاست میباشد. پشتیبانی رسمی در این بستر ارائه خواهد شد و کليه مکاتبات الکترونيکي و ايميل هاي خريداران و ساير کاربران با شرکت در آنجا ثبت و از طريق شماره تيکت قابل پيگيري است.

۵-۱ تعرفه: فهرست کامل سرويس هاي قابل ارائه همراه با ويژگي ها و محدوديت ها و قيمت ها به نحوي که خريدار کاملا آگاه گردد.

۶-۱ Spam (هرزنامه): ارسال ايميل به فردي بدون اينکه گيرنده بخواهد.

۷-۱ Spam Cop: وب سايت شناسائي و مقابله با اسپم Spamcop.net .

۸-۱ IDC: مرکز خدمات داده اي اينترنت Internet Data Center .

۹-۱ تحويل خدمات: ارائه نام کاربری و کلمه عبور استفاده از سرويس هاي خريداري شده و يا اعلام انجام ساير خدمات بر اساس فاکتور يا قرارداد بين خريدار و گروه میزبانی ترنج هاست.

۱۰-۱ کاربر وب سايت: کليه اشخاصي که از سراسر دنيا وب سايت خريدار را مشاهده و مرور مي کنند.

۱۱-۱ منابع RAM: ميزان استفاده از حافظ اصلي سرور يا سرورهايي که به وب سايت خريدار سرويس دهي مي کنند بر حسب مگابايت وقتي که کاربران آن سايت درحال استفاده و مشاهده آن سايت مي باشند.

۱۲-۱ منابع CPU: ميزان استفاده از پردازنده سرور يا سرورهايي که به وب سايت خريدار، سرويس دهي مي کنند جهت پردازش درخواست ها و اجراي کدهاي ديناميک آن سايت نسبت به کل توان پردازنده سرور به صورت درصد وقتي که کاربران آن سايت در حال استفاده و مشاهده آن سايت مي باشند.

۱۳-۱ Diskspace: ميزان فضايي که براي ذخيره کليه فايل هاي خريدار اعم از وب سايت، ايميل ها، پايگاه هاي داده و همچنين لاگ هاي آنها توسط يک وب سايت مصرف مي گردد.

۱۴-۱ Bandwidth: ميزان رد و بدل اطلاعات بين کاربران وب سايت و سرور جهت نمايش و عملکرد يک وب سايت بر حسب مگابيت بر ثانيه. همچنين ميزان رد و بدل اطلاعات بين دو سرور در صورتي که اين اطلاعات به منظور سرويس دهي به کاربران آن وب سايت باشد.

۱۵-۱ Data Transfer: ميزان تجمعي رد و بدل اطلاعات بين کاربران وب سايت و سرور يا سرورهاي سرويس دهنده به وب سايت خريدار برحسب مگابايت در ٣٠ روز ماه میلادی.

۱۶-۱ بالا بودن سرور: در دسترس بودن عمومي سرور در شبکه اينترنت در حداقل ٢ نقطه مختلف از دنيا بسته به سرويس هاي مختلفي که روي يک سرور قرار دارد بايد پاسخ تست هاي زير مثبت باشد:

۱-۱۶-۱ وب سرور: ping عمومي سرور يا پاسخ دهي سرور روي پورت ٨٠ ازطريق telnet .

۲-۱۶-۱ ايميل سرور: ping عمومي سرور يا پاسخ دهي سرور روي پورت ٢٥ يا ١١٠ از طريق telnet .

۳-۱۶-۱ ديتابيس سرور: پاسخ دهي سرور روي پورت ms sql server و my sql .

۱۷-۱ Uptime: نسبت ميزان زماني که کليه سرويس هاي سرويس دهنده به وب سايت خريدار در شبکه اينترنت بالا مي باشند به کل مدت قرارداد سرويس دهي به درصد، در صورتي که وب سايت يا برخي از سرويس ها به دليل عدم رعايت بندهاي اين قرارداد به حالت تعليق درآيند در اين زمان محاسبه نمي شود.


بخش دوم: هويت

۱-۲ هويت شرکت: گروه میزبانی ترنج هاست با نام تجاري ترنج هاست، با نشانی وبسایت https://toranjhost.ir که در اين توافق نامه شرکت ناميده مي شود.

۲-۲ هويت خريدار : خريدار شخصي حقيقي يا حقوقي است که مشخصات وي در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و سرويس هاي خريداري شده تحت حساب وي مديريت مي شود.

۳-۲ در مورد خريداران با هويت شخص حقوقي، يک نفر نماينده تام الاختيار معرفي مي گردد. اين نماينده نسبت به سرويس تهيه شده همانند خود شخص حقوقي اختيار تام دارد. وظيفه اعلام کتبي نماينده جديد در آينده بر عهده خريدار بوده و شرکت در صورت عدم دريافت اعلام کتبي مسئوليتي نسبت به حقوق و عملکرد مالکيتي و مسئوليتي خريدار نخواهد داشت.

۴-۲ براي حفظ حقوق قانوني خريداران، کليه خريداران موظف به ارائه اطلاعات هويتي خود شامل رونوشت شناسنامه، رونوشت کارت ملي براي اشخاص حقيقي و درخواست شخص حقوقي همراه با رونوشت روزنامه رسمي و رونوشت آخرين آگهی تغييرات، به شرکت مي باشند. در صورتيکه شرکت، در هنگام تکميل فرآيند خريد و به جهت تسهيل و تسريع امور، اقدام به دريافت و کنترل اين مدارک ننمايد پس از آن حق دريافت اين مدارک همواره براي شرکت محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکيتي خريدار ملغي محسوب مي شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحيح اطلاعات مستقيما بر عهده خريدار خواهد بود. شرکت مسئوليتي در قبال کنترل صحت امضاﺀ خريداران و نمايندگان آنها ندارد.

۵-۲ خريدار اذعان مي نمايد که کليه اطلاعات هويتي ارائه شده و نشانی ها وشماره تماس ها و همانند اینها، صحيح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها مي کوشد. شرکت حق دارد هر زمان که نياز به کنترل اين اطلاعات داشته تصوير برابر اصل اين اطلاعات را از خريدار دريافت نمايد. شرکت حق دارد تا تکميل اطلاعات صحيح و مستند نسبت به تعليق سرويس اقدام نمايد.

۶-۲ مالکيت سرويس و کليه مسئوليت ها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خريدار و يا نماينده خريدار هر يک به تنهایی مي باشد.

۷-۲ در صورتيکه به درخواست مشتري و در راستاي کاهش هزينه و يا بهبود کيفي خدمات نگهداري و تمديد، به جاي مشخصات خريدار مشخصات شرکت ارائه کننده خدمات، ثبت شده باشد همچنان مالکيت و کليه حقوق و مسئوليت هاي قانوني بر عهده خريدار خواهد بود.


بخش سوم: نحوه ارتباط طرفين با هم

۱-۳ روش ارتباطي مستند شرکت با خريدار، آدرس رایانامه خريدار که در بانک اطلاعات کاربران ثبت شده است و پاسخ به رایانامه هاي ارسالی خریدار به رایانامه پشتيباني شرکت، خواهد بود.

۲-۳ روش ارتباطي مستند خريدار با شرکت، ارسال رایانامه به واحد پشتيباني شرکت به نشانی support[@]toranjhost.ir و يا ارسال نامه به نشانی پستی و دريافت رسيد کتبي از شرکت خواهد بود.

۳-۳ استفاده از رایانامه توسط خريدار براي تسهيل انجام کار مقدور بوده ليکن روش مستند در موارد شبهه انگيز براي خريدار محسوب نمي گردد.

۴-۳ شرکت مسئوليتي نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خريداري که اطلاعات تماس تغيير يافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.


بخش چهارم: تغييرات

۱-۴ تغييرات قوانین: قوانین استفاده از خدمات شرکت تابعي است از قوانين جمهوري اسلامي ايران وساير قوانين بين المللي و توافقات مجامع بين المللي ناظر بر سرويس هاي قابل ارائه شرکت و از آنجا که اين قوانين و توافقات در سطح کشور و بين الملل به طور آنلاين و ماهانه امکان تغيير دارند، شرکت حق تغييرات آتي در قوانین را بر خود محفوظ مي داند و نسخه قوانین بروز شده را از طريق پیوند به صفحه قوانین در وب سايت شرکت در دسترس عموم خواهد بود. در ضمن شرکت مسئوليتي نسبت به اطلاع رساني نفر به نفر درخصوص تغييرات احتمالي نداشته و خريدار مي بايست موارد را در صورت نیاز با مراجعه به وب سايت شرکت کنترل نمايد.

۲-۴ تغييرات تعرفه:

۱-۲-۴ در صورت تغيير تعرفه درحين استفاده از سرويس، خريدار در صورت تمايل به ارتقا در سرويس فعلي خود موظف به رعايت قيمت هاي جديد خواهد بود. ليکن خدمات خريداري شده با تعرفه قبلي تا پايان دوره آن ارائه مي گردد.

۲-۲-۴ هزينه هاي کارشناسي نيروي فني و يا ساير خدماتي که درهنگام استفاده از يک سرويس اوليه خريداري شده مورد نياز واقع مي گردد تابع تعرفه روز درخواست جديد خريدار مي باشد.

۳-۲-۴ تغييرات تعرفه از طريق وبسايت منعکس شده و خريدار موظف به تبعيت از آن براي سفارشات جديد مي باشد.

۳-۴ تغييرات فني : شرکت براي بهبود کيفيت خدمات حق انجام تغييرات فني، سخت افزاري، نرم افزاري يا شبکه اي را در سرويس هاي ارائه شده دارد. در مورد تغييراتي که سرويس خريدار را تحت تاثير قرار مي دهد شرکت موظف است از يک روز تا يک ماه قبل از اعمال تغييرات، از طريق وب سايت شرکت، سامانه کاربران يا سامانه پشتيباني و يا ارسال خبر نامه به آدرس رایانامه خريداران اطلاع رساني نمايد. خريدار موظف است خود را با اين تغييرات سازگار نمايد. هرگاه به دليل موارد ضروري، شرکت امکان اطلاع رساني را از دست بدهد و يا فوريت هاي فني وي را ناچار به اين امر نمايد مسئوليتي براي اطلاع رساني زمان و نحوه تغييرات نخواهد داشت در ضمن خريدار به شرکت وکالت مي دهد تا درزمان مورد نياز در جهت بهبود سطح کيفي سرويس اقدام به انجام فعاليت هاي سخت افزاري و نرم افزاري روي سرورهاي اختصاصي و سرويس هاي ميزباني آن نمايد.

۴-۴ تغييرات مالکيت: تغييرات مالکيت سرويس از طريق درخواست کتبي خريدار يا نماينده وي و يا ارسال ايميل درخواست مذکور از طريق آدرس ايميل موجود در حساب کاربري در بانک اطلاعات کاربران انجام ميگردد.

۱-۴-۴ شرکت در راستاي حفظ حقوق خريداران خود حق دارد مدارک شناسايي متقاضي تغيير مالکيت را جهت احراز هويت وي و انطباق با مشخصات مالک سرويس دريافت دارد.

۲-۴-۴ شرکت مي تواند تا زماني که اطلاعات کافي در مورد موارد مشکوک پيدا نکرده است، اقدامي براي تغيير مالکيت يک سرويس صورت ندهد.


بخش پنجم: تحويل خدمات

۱-۵ نحوه تحويل:

۱-۱-۵ پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خريدار، با آماده تحويل شدن سرويس خريداري شده، مراتب از طريق ايميل مندرج در پروفايل و يا برگه سرويس به خريدار اطلاع داده مي شود. عدم دسترسي خريدار به آدرس ايميل مورد نظر مانع تحويل سرويس نمي گردد.

۲-۱-۵ خريدار در صورتيکه در بازه زماني حداکثر زمان تحويل، ايميل مذکور را دريافت ننمايد موظف است حداکثر ٢ روز پس از پايان زمان تحويل مجاز بصورت کتبي و با امضا نامه، مراتب را به بخش فروش شرکت اعلام نمايد.

۳-۱-۵ در صورت بروز شرايط ويژه فني و يا محدوديت هايي که تحويل در زمان مقرر آن انجام نشود، شرکت مجاز به افزايش زمان تحويل سرويس تا ٢ برابر خواهد بود.

۴-۱-۵ خريدار حق درخواست لغو سرويس خريداري شده تحويل نشده را تا قبل از سپري شدن ٢ برابر زمان تحويل مجاز آن سرويس نخواهد داشت. به عنوان مثال چنانچه زمان تحويل ٧ روز باشد در صورت عدم تحويل، خريدار تا ١٤ روز مجاز به انصراف از خريد و دريافت وجه پرداختي خود نمي باشد.

۵-۱-۵ شرکت مسئوليتي در قبال عدم تطابق با نياز و يا عدم استفاده خريدار از سرويس خريداري شده و تحويل شده ندارد.

۶-۱-۵ سرويس هاي مرتبط با دامنه اي که توسط شرکت ثبت و يا تمديد نشده اند و نزد ثبت کننده ديگري مي باشند در هنگام پرداخت فاکتور تحويل شده فرض مي گردند.

۲-۵ حداکثر زمان تحويل:

۱-۲-۵ حداکثر زمان تحويل براي سرويس هاي شرکت که با عنايت به شرايط عمومي کشور و با فرض بدترين حالات ممکن است به شرح ذيل است:

• ثبت دامنه ٢ روز کاري

• سرويس ميزباني ٢ روز کاري

۲-۲-۵ در صورت عدم انجام سفارش در محدوده حداکثر زمان تعريف شده، مشتري موظف به اعلام کتبي با امضا ذيل نامه به بخش فروش شرکت و دريافت رسيد ارسال مي باشد.

۳-۲-۵ پس از ثبت دامنه و ارائه شناسه و کلمه عبور کنترل پانل آن به خريدار، بدليل سلب امکان نظارتي از شرکت، شرکت هيچ مسئوليتي نسبت به آن دامنه نخواهد داشت.

۴-۲-۵ در مورد ثبت دامين هاي ir که مي بايست توسط پژوهشگاه دانش هاي بنيادي تاييد و فعال گردد با توجه به اينکه به طور کلي شرکت کنترلي در زمان تاييد دامين نداشته و همچنين به دليل نقص در مدارک يا مشخصات ممکن است مدت زمان تاييد دامين به طول انجامد، زمان رزرو اوليه دامين مبناي تحويل قرار مي گيرد.

۳-۵ تطابق با سفارش: در صورت وجود هرگونه مغايرت سرويس ارائه شده به خريدار با مشخصات سرويس، خريدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت يک هفته از تاريخ فاکتور به شرکت اعلام نموده و شرکت موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غير اينصورت مسئوليت شرکت صرفا محدود به اصلاح سرويس پس از تاريخ اعلام خريدار و فقط تا پايان زمان سرويس مندرج در فاکتور مي باشد و زمان سرويس دهي افزايشي نخواهد يافت.


بخش ششم: امنيت و محرمانگي

۱-۶ به طور کلي محيط اينترنت به همان ميزان ساير محيط هاي ارتباطي مانند پست، دورنگار و تلفن براي انتقال اطلاعات محرمانه امنيت دارد. در کليه اين محيط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همين دليل ضمن آنکه شرکت تمام تلاش خود را براي ايجاد محيطي امن براي نگهداري و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه مي نمايد، با اين حال از جانب احتياط از خريداران مي خواهد که هميشه ارتباطات آنلاين اينترنتي خود را نا امن فرض نمايند. شرکت هيچ گونه مسئوليتي در رابطه با امنيت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهاي خود با جاهاي ديگر را نمي پذيرد.

۲-۶ شرکت با تدابير امنيتي خود مسئول حفظ امنيت پايه سرويس هاي خود مي باشد.

۳-۶ شرکت مسئوليتي نسبت به ضعف ايمني ناشي ازنرم افزارها، application ها و يا برنامه هاي مورد استفاده خريدار ندارد.

۴-۶ شرکت مسئوليتي نسبت به امنيت تبادل داده ما بين خريدار و سرورهاي خود ندارد.

۵-۶ شرکت مسئوليتي نسبت به در اختيار گرفتن کلمه عبور سرويس هاي خريدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.

۶-۶ شرکت موظف به رعايت محرمانگي کليه داده ها و نرم افزارهاي موجود در سرويس خريدار مي باشد و همچنين آنرا در اختيار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.

۷-۶ شرکت تلاش خود را براي حصول بالاترين سطح امنيت ممکن براي حساب آنلاين خريداران انجام مي دهد از اينرو شرکت نسبت به اموري که در حيطه مسئوليت خريدار از لحاظ نگهداري امنيت حساب خود مي باشد مسووليتي ندارد.

۸-۶ در صورت نیاز مشتری جهت برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و امنیتی application شرکت بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع عیب نرم افزاری مشتری می باشد .


بخش هفتم: مرجع قضاوت

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خريدار موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به واحد روابط عمومی و يا دفتر مديريت شرکت اقدام نموده و رسيد کتبي دريافت نمايد. تا موضوع مورد رسيدگي واقع گردد در صورت عدم حصول نتيجه پس از ١٥ روز کاري، خريدار مي تواند به مراجع قضایی و انتظامی مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.


بخش هشتم: فعاليت هاي غير مجاز خريدار

تخطي از هر يک از شرايط درج شده در ذيل موجب تعليق سرويس مي شود. شرکت تنها تشخيص دهنده تخطي از شرايط مندرج مي باشد. شرکت حق قطع سرويس بدون هيچ اخطار قبلي و يا اجتناب از سرويس دهي را براي خود محفوظ مي دارد. زماني که شرکت از تخطي يک خريدار از شرايط مندرج اطلاع پيدا مي کند نسبت به بررسي فني و يا حقوقي موضوع اقدام خواهد کرد در اين زمان ممکن است براي جلوگيري از ادامه تخلف سرويس خريدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکميل بررسي ها شرکت بسته به نوع تخلف مجاز به محدود سازي، تعليق يا قطع سرويس خاطي خواهد بود همچنين شرکت در صورت لزوم حق پيگرد قانوني شکايت و اخذ خسارت از متخلف را نيز براي خود محفوظ مي دارد. هر گونه عملي که در اينجا به آن اشاره نشده باشد ولي از نظر قوانين جاري کشور ايران يا کشور محل قرارگيري سرورها خلاف باشد نيز تخلف از شرايط خدمات محسوب مي گردد. شرکت هيچگونه وجهي به خريدار متخلف از شرايط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعاي خسارت يا هزينه مدت باقيمانده سرويس پرداخت نخواهد نمود. همچنين خريدار متخلف مسئول جبران کليه خسارات مادي و معنوي وارده به شرکت، ساير مشتريان شرکت و يا IDC سرويس مورد نظر خواهد بود:

• استفاده از نرم افزارهاي بدون رعايت حق کپي رايت ايران و بين المللي.

• نصب و يا استفاده برنامه اي که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد.

• ارسال يا اجراي فايل هاي اجرايي مانند فايل هايي با پسوند exe , com , bat , vbs و همانندشان و در صورت وجود اين فايل ها بدون اخطار از فضاي خريدار حذف مي شود و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

• خريدار مجاز به استفاده از کدهاي مخرب مانند انواع ويروس ها و يا سورس هايي که موجب آلودگي يا پايين آمدن امنيت سرور گردد نمي باشد.

• استفاده از برنامه هاي ضعيف نگارشي که موجب نفوذ به سرويس و ساير سرويس هاي ديگر شرکت و ساير خريداران گردد.

• وجود فايل هاي حاوي ويروس عمدا و يا سهوا در فضاي سرويس مورد خريداری.

• ارسال هرزنامه (Spam) عمدا و يا سهوا (ملاک، گزارش Spam cop يا سايت هاي مشابه و يا بررسي تيم فني شرکت مي باشد) حتي اگر از سرويس ميل سرويس دهنده ثالثي استفاده شده باشد.

• ارسال ايميل حداکثر .٥ ايميل در ساعت مجاز مي باشد.

• ارسال ايميل بصورت گروهي و تعداد بالا به هر صورت و شکل ممکن ممنوع است. ملاک ایمیل گروهی شباهت ٢ ایمیل خواهد بود.

• گزارش فني شرکت و يا IDC که سرور ميزباني در آن مي باشد نسبت به انجام اعمال مغاير قانون شرکت.

• عدم رعايت قانون جرائم رايانه اي جمهوري اسلامي ايران (خريدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد اين قانون مي باشد).

• در صورت ارسال اسپم سرویس به مدت ٢٤ و حداکثر یک هفته مسدود خواهد ماند.

• انجام فعاليت هايي که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات شرکت به خريدار و يا ساير خريداران گردد.

• استفاده از سرويس جهت ايجاد اختلال و يا نفوذ در سيستم هاي اشخاص ثالث.

• راه اندازي mail server Open relay.

• انجام فعاليت RC

• عدم رعايت محدوده استفاده از منابع تخصيص يافته در هر سرويس.

• مختل كردن امنيت سيستم يا شبكه. در صورت بروز چنين مسائلي شرکت حق پيگرد قانوني و شکايت از متخلف به مراجع قانوني را محفوظ مي دارد. نمونه هايي از اختلال در امنيت سيستم يا شبكه شامل موارد ذيل مي شود: دسترسي يا استفاده غير مجاز از داده ها، سيستم يا شبكه، از جمله هر گونه تلاش براي جستجو، اسكن يا آزمايش آسيب پذيري يك سيستم يا شبكه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، ميزبان يا شبكه، شامل: تلاش براي دسترسي به اطلاعات نامه هاي الكترونيكي، تلاش عامدانه براي پر كردن فضاي يك سيستم، تلاش براي تغيير و يا حذف اطلاعات وب سايت ها بدون مجوز از مالکان آنها و … .


بخش نهم: محدوده استفاده از منابع CPU , Disk space , Traffic Data transfer , Ram, و …

۱-۹ شرکت در تعرفه ي خود و يا در سايت اين موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرويس هاي شرکت براي عموم سرويس ها در تعرفه درج شده است. ليکن موارد زير نيز بايد در نظر باشند:

• حداکثر CPU در ميزباني اشتراکي ۲۵۰۰ مگاهرتز.

• حداکثر Ram در ميزباني اشتراکي ۳۰۰۰ مگابايت.

• حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج در تعرفه.

• حد اکثر Disk Space مجاز بر اساس مشخصات مندرج در تعرفه.

۲-۹ ملاک تشخيص، نرم افزارهاي کنترلي و واحد فني شرکت خواهد بود.

۳-۹ شرکت در صورت تجاوز منابع سرويس کاربر از حدود تعيين شده، حق قطع سرويس بدون اخطار قبلي تا تعيين وضعيت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خريدار خواهد رساند. در اين صورت، شرکت، پس از ارتقا سرويس توسط خريدار و يا کاهش مصرف، اقدام به ارائه سرويس دهي خواهد نمود.

۴-۹ در صورتيکه خريدار در استفاده از برخي منابع که قابل اندازه گيري نيستند از حد استاندارد سرويس تجاوز نمايد به تشخيص بخش فني، شرکت حق قطع سرويس تا تعيين تکليف جديد را دارد.


بخش دهم: محتوا

۱-۱۰ سرويس هاي شرکت مي بايست در جهت مقاصد قانوني استفاده گردد. انتقال، نگهداري يا انتشار هر گونه اطلاعات يا داده که مخالف هر قانون اجرايي باشد يا مستقيما به تخلف از قانون خاصي کمک کند ممنوع است. اين مورد مي تواند شامل موارد زير باشد (البته محدود به موارد زير نيست):

• قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپي رايت بدون مجوز.

• استفاده غير مجاز از علائم و اسامي تجاري ديگران.

• استفاده غير مجاز از لوگو هاي ديگران.

• هرگونه تخلف از قانون جرايم رايانه اي ايران.

• اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم يا کشور.

• انتشار اکاذيب عليه ديگران.

• کلاه برداري هاي اينترنتي و هرگونه عاملي که موجب فريب بازديدکنندگان شود.

• سايت هاي فعال در زمينه HYIP و يا داراي سيستم هرمي.

• فروش يا تبليغ هرگونه کالا يا خدمات غير مجاز طبق قوانين جاري ايران و کشوري که سرورها در آن قرار دارد.

• سايت هاي مرتبط يا حامي گروه هاي شناخته شده تروريست بين المللي.

• استفاده از سرويس هاي شرکت براي نگهداري، ارسال، نمايش، انتقال، تبليغ يا هر عمل مشابه بر روي داده هاي مرتبط با مسائل جنسي و غير اخلاقي به هر شکل.

۲-۱۰ مسئوليت محتواي درج شده در سرويس تامين شدۀ خريدار و يا متصل به دامنه خريداري شده از شرکت تماما بر عهده خريدار است. اين مسئوليت شامل موارد تخلف عمد و سهو و يا مواردي که توسط اشخاص ثالث نيز انجام مي پذيرد خواهد بود.

۳-۱۰ در صورت عدم رعايت قانون جرائم رايانه اي جبران کليه خسارات و هزينه هاي مادي و معنوي کلي و جزئي وارد بر شرکت در پاسخگوئي به مراجع ذيصلاح بر عهده خريدار خواهد بود.

۴-۱۰ شرکت بر طبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرويس ها و اقامه دعوا و ارائه اطلاعات خريدار که محتواي مجرمانه در سرويس خود و يا در سرويس متصل به دامنه خود را دارد به مراجع قضائي اقدام نمايد.


بخش يازدهم: مسئوليت خريدار

۱-۱۱ خريدار موظف است که کليه مواد قوانین شرکت و قوانين جمهوري اسلامي ايران را رعايت نمايد. درصورت عدم رعايت، شرکت حق قطع سرويس به صورت موقت يا دائم و پيگرد قانوني و دريافت خسارت از خريدار را دارد و خريدار موظف به جبران کليه خسارات و هزينه وارده بر شرکت مي باشد همچنين هيچ وجهي بابت فسخ سرويس و يا ايام باقيمانده سرويس يا خسارت وارده به خريدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.

۲-۱۱ خريداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرويس تهيه شده مي باشند همچنين مي بايست به حقوق ساير خريداران شرکت احترام بگذارند. شرکت حق تعليق يا قطع دائم سرويس خريداران که به صورت خواسته يا ناخواسته موجب اختلال در سرويس ساير خريداران مي گردد را براي خود محفوظ مي دارد. ضمنا خريدار حق هيچ گونه اعتراضي را نخواهد داشت.

۳-۱۱ به غير از آن دسته از قوانين که مستقيما به نحوه استفاده از سرويس برمي گردد که با پايان سرويس به پايان مي رسد. بندهاي ديگر قوانين پابرجا بوده و خريدار همواره موظف به رعايت قوانين عمومي و حقوقي شرکت خواهد بود.

۴-۱۱ کليه مسئوليت هاي عدم استفاده صحيح از سرويس خريداري شده با خريدار مي باشد و شرکت تنها مسئول ارائه سرويس استاندارد و بر اساس تعهدات فني اعلام شده در بسته هاي ميزباني خود مي باشد.


بخش دوازدهم: گارانتی و پشتيبانی

۱-۱۲ شرکت تنها مسئوليت سرويس دهي در حوزه خريد را دارد. در خصوص اختلالات و موارد ديگر مانند ارتباط اينترنت خريدار و برنامه نويسي وب و نرم افزارها و مشکل دامنه ای که نزد ديگران ثبت شده است مسئوليتي متوجه شرکت نمي باشد.

۲-۱۲ ملاک وجود اختلال در سرويس، گزارش واحد فني و يک سايت Tracer معتبر که بايد توسط شرکت تائيد شده باشد، است.

۳-۱۲ زمان اختلال در سرويس خريدار در صورت درخواست کتبي وي با اعلام مدت اختلال و تائيد واحد فني در صورتي که ميزان تجمعي آن از ابتداي دوره از ٠.٢% کل دوره بيشتر باشد به مدت سرويس افزوده مي گردد.

۴-۱۲ ارائه خدمات پشتيباني در شرکت بر مبناي سامانه پشتيباني و به صورت ٢٤ ساعته و هفت روز هفته مي باشد. ضمنا به درخواست هايي که از طريق ايميل، و يا تلفن اعلام گردد نيز رسيدگي مي شود. خدمات پشتيباني از طريق تلفن، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ و پنچ شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۳ انجام مي گردد.

۵-۱۲ نحوه ارتباط مستند خريدار براي درخواست هاي پشتيباني بايد از طريق سامانه پشتيباني باشد؛ بدلیل اینکه زمان دقيق ارسال درخواست، زمان دقيق رسيدگي و هويت خريدار مشخص باشد.

۶-۱۲ عدم رضايت از خدمات بخش پشتيباني و فني مي بايست به سرعت (ظرف ٢٤ ساعت) از زمان وقوع به واحد شکايات و يا دفتر مديريت از طريق سامانه پشتيباني اعلام گردد.

۷-۱۲ سرويس ها و رويه عمومي شرکت بر اساس استاندارد فني بين المللي و مصالح شرکت تعريف شده و براي خريدار خاص غير قابل تفکيک و تغيير است و خريدار موظف است بررسي لازم خود را قبل از خريد سرويس بعمل آورده باشد.

۸-۱۲ شرکت مسئوليتي در قبال عدم تطابق سرويس خريداري شده با نياز مشتري ندارد.

۹-۱۲ شرکت نسبت به نصب و عملياتي شدن نرم افزارهایی که مورد تائيد بخش فني نمي باشد، مسووليتي ندارد.

۱۰-۱۲ ميزان مسئوليت شرکت در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غير مستقيم وارد بر خريدار در استفاده از سرويس و يا اطلاعات خريدار محدود به بند خسارات اين قانون خواهد بود.

۱۱-۱۲ حداکثر زمان پاسخگویی به تیکت ها یا درخواست های پشتیبانی ٢٤ ساعت پس از ثبت آن می باشد. درخواست ها و مشکلاتی که نیاز به بررسی بیشتر و پیگیری داشته باشد حداکثر طی ٧ روز پاسخ داده خواهند شد.


بخش سيزدهم: ضوابط خاص دامنه

۱-۱۳ تمديد يك دامنه تاريخ گذشته در صورت امکان تمديد، ممکن است داراي جريمه تاخير نسبت به تعرفه عادي باشد که اين جريمه مطابق با قوانين ICANN و ثبت کننده اصلي و ضوابط شرکت اخذ مي گردد.

۲-۱۳ تاريخ مستند براي مدت ثبت دامنه، whois هاي بين المللي مي باشد. (در خصوص دامنه هاي ir. استعلام از ثبت کننده مستند خواهد بود.)

۳-۱۳ اگر در سفارش خريدار، دامنه اي باشد که ثبت کننده مرجع آن را ثبت ننمايد و يا در حين تکميل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص ديگري ثبت گردد و يا انتقال دامنه اي به شرکت باشد که به هر دليل انجام نگردد، شرکت تنها موظف به بازگرداندن هزينه ثبت و يا انتقال آن دامنه به حساب خريدار در پرتال کاربران مي باشد.

۴-۱۳ در صورت درخواست انتقال يک دامنه به پنلي خارج از شرکت از طريق پرتال کاربران شرکت حق ممانعت از تکميل مراحل انتقال را ندارد.

۵-۱۳ از آنجا که شرکت ثبت و تمديد دامنه و انتقال براي خريدار را به صورت واسط انجام مي دهد عدم پذيرش توسط ثبت کنندگان بين المللي و يا ثبت کننده .Ir نسبت به ثبت و يا تمديد دامنه به هر دليل مسئوليتي را متوجه شرکت نخواهد کرد.

۶-۱۳ خريدار موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکيتي دامنه براي خود تحقيق لازم را به عمل آورده و شرکت در صورت ادعاي شخص ثالث صاحب حق مورد تائيد شرکت و مراجع ذيصلاح ايراني و بين المللي آن دامنه را مسدود نموده و به راي مراجع و يا قوانين بين المللي عمل مي نمايد.

۷-۱۳ در ثبت دامنه های “.بازار” دامنه هایی که دارای Variant های گوناگون (حالت های نوشتاری مختلف با حروف فارسی و یا عربی) باشند و یکی از حالت های نوشتاری آن توسط شخصی ثبت گردد سایر حالت های نوشتاری فقط و فقط برای آن شخص قابل ثبت می باشد و ثبت حالت های دیگر علی رغم آزاد بودن دامنه برای شخص یا اشخاص دیگر مجاز و امکان پذیر نخواهد بود.

۸-۱۳ حداقل طول هر دامین باید ٣ حرف باشد. دامنه‌های یک حرفی و دو حرفی قابل ثبت نیستند.

۹-۱۳ استفاده از _ (خط زیر) یا فاصله یا نیم فاصله یا نقطه یا کاما در نام دامنه ممکن نیست.

۱۰-۱۳ ثبت برخی اسامی واحدهای اداری کشور منحصراً در اختیار واحدهای ذیربط است. نام کشور (به هر صورت)، نام استان‌ها، فرمانداری، شهرستان‌ها و شهرها از این جمله‌اند.

۱۱-۱۳ ثبت اسامی آثار طبیعی، آثار تاریخی، فرهنگی و ملی، اسامی مذهبی و اسامی مشاهیر در اختیار واحدهای ذیربط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است مگر آنکه آن وزارتخانه مجوز کتبی برای غیر صادر کند.

۱۲-۱۳ ثبت دامنه‌ های sch.ir تنها برای آموزشگاه ها، دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و ثبت دامنه های ac.ir تنها برای دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی مجاز می باشد؛ ثبت دامنه با ارائه کپی مجوز مذکور و درخواست کتبی در سربرگ موسسه میسر خواهد بود.

۱۳-۱۳ ثبت دامنه‌ های gov.ir, org.ir تنها برای سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، همراه با ارائه درخواست کتبی با مهر و امضای معتبر آن سازمان میسر خواهد بود.

۱۴-۱۳ ثبت دامنه‌ های net.ir تنها برای شرکت‌ های ICP / ISP خدمات دهنده اینترنت دارای مجوز رسمی قابل ثبت است.

۱۵-۱۳ دامنه های co.ir تنها براي شرکت های ثبت شده، همراه با ارائه روزنامه رسمي ثبت شرکت امکان پذير است.

۱۶-۱۳ دامنه های رزرو شده مانند web.co – web.net و … قابل ثبت نیستند.

۱۷-۱۳ قیمت های موجود در تعرفه ثبت دامنه، تعرفه قطعی ثبت دامنه نیستند. در برخی موارد شرکت اصلی ثبت کننده برای دامین های خاص هزینه های بالاتری را پیشنهاد می‌کند که امکان ثبت با قیمت های معمولی وجود نخواهد داشت. در این صورت مابه‌التفاوت اخذ خواهد شد و یا سفارش لغو می شود.

۱۸-۱۳ تأیید نهایی ثبت دامنه در برخی موارد ممکن است حداکثر تا ٤٨ ساعت زمان ببرد.

۱۹-۱۳ دامنه های فارسی دامنه هایی هستند که نام آن ها با حروف فارسی درج می شود؛ مثل «هاست.com».

۲۰-۱۳ امکان ثبت دامنه های فارسی با پسوند ir وجود ندارد. همچنین استفاده از فاصله یا نیم فاصله در زمان ثبت دامنه فارسی مجاز نمی باشد.

۲۱-۱۳ برای راه اندازی وب سایت و یا ایجاد ایمیل اختصاصی با برند تجاری؛ شما بایست نام دامین مناسبی را ابتدا به ثبت رسانده و برای آن خدمات هاستینگ (میزبانی وب) نیز سفارش دهید. نام دامین تنها آدرس سایت و برند شماست و خدمات هاستینگ جهت راه اندازی وب سایت و ایمیل الزامی است.

۲۲-۱۳ در دامنه های فارسی (IDN) نام دامنه تنها می تواند شامل اعداد و حروف فارسی و علامت – (خط تیره یا منها) باشد.

۲۳-۱۳ در دامنه های فارسی می توانید از حروف «ء، ئ، ؤ، أ، آ، ة» نیز در نام دامنه استفاده کنید.

۲۴-۱۳ در دامنه های فارسی استفاده از علامتهایی مانند تنوین، تشدید، سکون، فتحه، کسره و ضمه در نام دامنه مجاز نیست.

۲۵-۱۳ استفاده از حروف لاتین در نام دامنه های فارسی مجاز نیست.

۲۶-۱۳ نام دامنه های فارسی نمی توانند با عدد آغاز یا به عدد ختم شوند. همچنین دامنه های فارسی نمی توانند تنها از عدد تشکیل شده باشند.

۲۷-۱۳ طول نام دامنه های فارسی می تواند تا ٣٠ کاراکتر باشد.

۲۸-۱۳ شرایط و قوانین ثبت دامنه ملی: ثبت دامنه های ملی منوط به مطالعه و پذیرش موافقتنامه ثبت دامنه مرکز ثبت دامنه کشوری ایران در آدرس nic.ir/Domain_Register_Policy توسط خریدار می باشد.


بخش چهاردهم: ضوابط خاص ميزبانی

۱-۱۴ شرکت مسئوليتي در قبال تحويل داده هاي موجود در فضاي ميزباني وب به خريدار نداشته و خريدار موظف به استفاده از FTP خواهد بود.

۲-۱۴ شرکت مسئوليتي نسبت به بارگذاري اطلاعات (Upload) در فضاي ميزباني خريدار و يا download اطلاعات وی به صورت رايگان ندارد.

۳-۱۴ شرکت مسئوليتي نسبت به نصب نرم افزار برای خريدار به صورت رايگان ندارد.

۴-۱۴ شرکت تلاش خود را جهت راهنمايي خريدار در مسائل فني مي نماید ولي خريدار خود مسئول است با اطلاعات فني سرويس ميزباني وب آشنایی داشته باشد و شرکت مسئوليتي نسبت به آموزش نحوه بهره برداري صحيح از سرويس ندارد.


بخش پانزدهم: ضوابط خاص اجاره سرور اختصاصي

۱-۱۵ شرکت مسئوليتي در قبال پشتيباني فني سرور اختصاصي به خريدار نداشته و خريدار موظف به استفاده از ارتباط ريموت خواهد بود مگر آنکه خلاف آن در تعرفه اعلام شده باشد.

۲-۱۵ شرکت تنها در صورت بروز مشکلاتي که موجب عدم دسترسي به سرور از راه دور مي گردد مسئول پشتيباني فني سرور بوده و البته در صورتي که بروز مشکل به خاطر سو عملکرد خريدار باشد هزينه پشتيباني طبق فاکتورهای IDC از خريدار اخذ خواهد شد.

۳-۱۵ مالک تجهيزات و سخت افزار سرور اختصاصي، شرکت مي باشد و پرداخت هزينه اجاره سرور موجب بروز حقي براي خريدار نمي گردد.

۴-۱۵ در صورت بروز مشکل سخت افزاري که موجب عدم دسترسي به سرور شود خريدار موظف به اعلام مورد به بخش پشتيباني شرکت بوده و شرکت پس از اطلاع موظف به تعويض سخت افزار معيوب به صورت رايگان مي باشد.


بخش شانزدهم: ساير ضوابط خاص

۱-۱۶ خريدار موظف است سرويس هایی که نزد شرکت تمديد می نمايد را از نظر تمديد شدن کنترل نموده و در صورت عدم اعمال مراتب تمديد توسط شرکت، حداکثر ۷ روز تقويمی پس از زمان انقضاﺀ مراتب را کتبا به مقام مسئول و يا واحد شکايات ارسال نمايد.

۲-۱۶ توافقات خاص تنها به صورت کتبي و با مهر و امضاﺀ مجاز شرکت معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت کتبي يا شفاهي و يا به هر شکل ديگر از درجه اعتبار ساقط است.

۳-۱۶ خريدار موظف است تحويل، تطابق و اجراي صحيح سرويس خريداري شده را کنترل نمايد.

۴-۱۶ شرکت هيچ مسئوليتي براي بدست آوردن دامنه از دست رفته و يا اطلاعات حذف شده از روی سرورهای ميزباني پس از اتمام قرارداد نخواهد داشت.

۵-۱۶ مسئوليت اطلاع از زمان انقضا سرويس، کنترل و تمدید آنها بر عهده خريدار مي باشد ليکن شرکت، انقضاء سرويس های خريدار را از ۳۰ روز قبل از طريق پست الکترونيک به وی يادآوري مي نمايد و عدم دسترسي خريدار به پست الکترونيکي خود، مسئوليتي را براي شرکت ايجاد نخواهد کرد.

۶-۱۶ وضعيت اعتبار، فهرست سرويس ها و پرداخت های خريدار در حساب کاربري وي در سامانه کاربران ترنج هاست به نشانی user.toranjhost.ir قرار دارد و همواره وی مي تواند برای آگاهي از وضعيت عملکرد خود از طريق نام کاربری و کلمه عبور خود به آن مراجعه نمايد.

۷-۱۶ مدت زمان قطع سرويس ناشي از عدم پرداخت مطالبات شرکت، بررسي جرائم و اعمال تشخيص کارشناسي به مدت زمان سرويس دهي افزوده نمي گردد.

۸-۱۶ امکان دريافت هرگونه سرويس هديه و يا کمک هزينه های پيش بيني شده در برخي از سرويس ها تنها در هنگام خريد بسته وجود دارد و طي مدت قرارداد امکان رجوع به آن وجود نداشته و در صورت عدم استفاده هزينه آن به حساب کاربري خريدار واريز نمي شود.


بخش هفدهم: نسخه پشتيبان (Backup)

۱-۱۷ به طور کلي مسئوليت تهيه نسخه پشتيبان از داده ها و فايل ها با خود خريداران بوده و همه خريداران مي بايست پشتيبان کليه داده هاي مورد نياز خود را در جايي غير از تجهيزات و سرورهای شرکت نگهداري نمايند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانايي بازگرداندن اطلاعات از آرشيو بکاپ هيچگونه اعتراضي مسموع نخواهد بود و شرکت در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.

۲-۱۷ مسئوليت بکاپ گرفتن در سرويس های سرورهای اختصاصي صرفا به عهده خود خريدار مي باشد و شرکت در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.

۳-۱۷ شرکت جهت امنيت بيشتر، از کليه فايل های خريداران (به جز سرویس میزبانی فایل) بصورت هفتگی و ماهیانه نسخه پشتيبان تهيه مي کند. اين نسخه پشتيبان حداقل تا ١ ماه و حداکثر تا ٣ ماه پس از منقضی شدن سرویس کاربر نگهداري خواهد شد.

۴-۱۷ تمام نسخه هاي پشتيبان بر روي محلي خارج از دسترسي خريدار نگهداري مي شود.

۵-۱۷ شرکت تعهدي نسبت به ارائه رايگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خريدار ندارد.

۶-۱۷ شرکت هيچگونه مسئوليتي در مورد صحت نسخه پشتيبان و بروز بودن آنها را ندارد.

۷-۱۷ سرویس های میزبانی فایل به علت حجم بالای ارائه شده امکان بک آپ گیری ندارند.


بخش هجدهم: شرايط و قوانين مالی

۱-۱۸ نحوه پرداخت در سامانه کاربران درج شده است. به طور عمومي خريدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پايان مدت سرويس نگهداري نمايد.

۲-۱۸ خريدار موظف است پرداخت خود را به برخط از طریق درگاه پرداخت اینترنتی متصل به سامانه کاربران بپردازد. در شرايطي که شرکت در راستای مساعدت با خريدار اقدام به پذيرش چک مدت دار در خصوص فاکتور وی نمايد، با عدم وصول وجه چک، خريدار موظف است در روز سررسيد فورا اقدام به واريز وجه به حسابهاي اعلام شده نمايد و لاشه چک خود را دريافت نمايد در غير اين صورت هزينه تاخير در وصول اسناد ،پيگيري هاي حقوقي ، اياب و ذهاب و ساير موارد نيز بر عهده خريدار خواهد بود ضمنا در اينگونه موارد شرکت حق دارد ضمن تعليق سرويس، فاکتور خريداري که قسمتي از وجه آن در زمان مورد توافق وصول نشده را باطل نموده و خسارات وارده بر شرکت و هزينه سرويس را از آن کسر نمايد.

۳-۱۸ شرکت، حق تامين و وصول کليه مطالبات و جرائم، تاخير در پرداخت و ساير هزينه هاي خود از محل قطع موقت و يا دائم کليه سرويس ها و اعتبارات خريدار نزد خود را خواهد داشت و در صورتيکه خريدار فورا به اخطار اعلام شده از سوي شرکت توجه ننمايد حق هر گونه اعتراض بعدی را از خود سلب مي نمايد لازم به ذکر است مدت قطعي سرويس ناشي از عدم پرداخت مطالبات شرکت به مدت سرويس دهي افزوده نخواهد شد و کليه مسئوليت هاي ناشي از اين نوع قطع سرويس برعهده خريدار مي باشد.

۴-۱۸ در صورتيکه شرکت تشخيص دهد هر يک از سرويس ها و يا کالاي خريداري شده يک خريدار در زمان تحويل، با حجم بيشتر و يا با امکانات بهتر و يا زمان طولاني تر و يا هر مورد هزينه بر بالاتري از مشخصات مندرج در فاکتور مورد استفاده وي قرار گرفته و يا به هر دليل خريدار به اين حجم بيشتر و يا امکانات بهتر و منابع بيشتر ويا زمان طولاني تر دست پيدا کرده است، حق خواهد داشت مبلغ ما به تفاوت تعرفه اي آنرا از خريدار دريافت نمايد؛ پرداخت اين هزينه براي خريدار اجباري مي باشد و شرکت حق استيفا طلب خود را از نحوه دريافت بدهي هاي خريدار خواهد داشت.

۵-۱۸ شرکت براي گسترش خدمات و افزايش سرويس دهي به خريداران خود در بازه هاي مختلف زماني اقدام به انتشار و توزيع بن هاي خريد مي نمايد. لازم به ذکر است که شرکت در پذيرش و يا عدم پذيرش اين بن ها دربازه هاي تخفيف و ايام خاص مختار مي باشد.

۶-۱۸ براي خريد يک سرويس ميزباني و يا يک بسته نرم افزاري امکان پذيرش بيش از يک بن وجود ندارد.

۷-۱۸ هيچ يک از کمک هزينه ها و خدمات مازاد بسته ها قابل تبديل به ارزش ريالي و کسر از فاکتور نمي باشد.

۸-۱۸ بدهي ها:

۱-۸-۱۸ شرکت با اعلام و اخطار قبلي در خصوص تسويه بدهي هاي معوق حق قطع سرويسي که خريدار براي آن بدهکار است؛ و يا ساير سرويس ها و خريدهای قبلي خريدار را داشته و مي تواند در صورت تمايل با تملک برخي از آنها معادل مبلغ آن در فاکتور فروش (نسبت به مدت اعتبار آن به کل زمان سرويس) از ميزان بدهي (اصل بدهي، جرائم و يا خسارات وارده بر شرکت) کسر نمايد.

۹-۱۸ جرائم:

۱-۹-۱۸ شرکت حق دريافت هزينه فني جهت رفع مسدودي يک سرويس را خواهد داشت.

۲-۹-۱۸ مدت زمان اعتبار قیمت ارائه شده در صورت حساب ها، از تاریخ صدور، ۳۰ روز خواهد بود.


بخش نوزدهم: شرایط خاص

شرکت هيچگونه مسئوليتي در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد شرایط خاص مانند بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، آشوب اجتماعي، انفجار، اعتصاب، محدوديت هاي دولتي و تحريم را ندارد. با اين حال در صورت بروز چنين مواردي شرکت تلاش خود را براي کاهش اثرات اين موارد مي نمايد. بروز هر يک از موارد شرایط خاص موجب تخطي خريداران از شرايط خدمات نخواهد شد. تحريم و عدم امکان تبادل ارز از موارد شرایط خاص خواهد بود.


بخش بيستم: انقضاء و تمديد خدمات

تاريخ تمديد يک سرويس منقضي شده، از زمان تاريخ انقضاء قبلي خواهد بود همچنين شرکت مسئوليتي در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خريدار پس از تاريخ انقضا نخواهد داشت.


بخش بيست و يکم: پذيرش مواد قوانین

با پرداخت مبلغ فاکتور و يا عضويت در وب سايت و سامانه کاربران شرکت، خريدار مواد قوانین شرکت را پذيرفته و ملزم به رعایت تمام موارد می باشد و نيازي به اخذ امضاء از خريدار وجود ندارد.


بخش بيست و دوم: رويه حفاظت

شرکت در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصي خريدار مسئول بوده و حق استفاده و ارائه به اشخاص ثالث و يا استفاده تبليغاتي را ندارد و تنها در صورت دريافت حکم قضائي اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانوني در اختيار مقام قضائي قرار خواهد داد. اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دليل قابل رويت بودن براي عموم از اين قاعده مستثني مي باشد.


بخش بيست و سوم: خسارت و رفع مسئوليت

۱-۲۳ خدمات شرکت به همان شکلي که هستند ارائه مي شوند و هيچگونه گارانتي صريح و ضمني شامل آنها نمي گردد. ضمنا هيچگونه ضمانتي مانند مطابق نياز خريدار بودن، بي عيب بودن، عدم قطعي، امنيت و … ارائه نمي شود. همه ضمانت هاي کتبي و شفاهي در مورد سرويس هاي شرکت که توسط کارکنان يا نمايندگان و يا سايرين ارائه شوند فاقد اعتبار مي باشند. شرکت هيچگونه خسارتي بابت عملکرد سرويس خود به هر نحو نمي پردازد. شرکت تحت هيچ شرايطي مسئول حوادث احتمالي (مانند از دست رفتن داده ها روي سرور) نخواهد بود.

٢٣.٢ سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خريدار برای هر يک از انواع سرويس ها حداکثر معادل هزينه پرداختي آن سرويس توسط خريدار بوده و شرکت هيچگونه مسئوليتي در قبال جبران خساراتي مازاد بر اين مبلغ نخواهد داشت.


بخش بيست و چهارم: سلب اختيار

عدم اجرای بخشي از قوانین شرکت نسبت به خريدار يا ديگران به منزله سلب حق اجراي مواد قوانین از شرکت نمي باشد.